Co o tym sądzicie? Mi się wydaje że tak. Stardoll zamierza nam całkowicie pozmieniać dotychczasowe sklepy na nowe i droższe ...
kiedyś były brzydkie sklepy , ubrania nie pasowały do dollek ... nie mogę się doczekać co to będzie. Ja osobiście nie lubię ELLE .. jest głupia ;p
a wy ?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz