piątek, 30 kwietnia 2010

Kolejna darmówka .


Tym razem jest to manekin .


Wejdź na goproxing.com i w okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/cinema/?id=149, następnie zaloguj się na stardoll. Gotowe !


Darmowe .

Jest to darmowa koszulka I love Holland oraz

Lampka z myszką? z serii LIttle PetShop

Jak je zdobyc :

1. trzeba wejść na www.surfy.nl 

2. w białą ramkę (okienko) wpisz stardoll.com,

3. zaloguj na stardoll

4. zamknij kartę

5. zaloguj normalnie i koszulka bedzie czekać koło szawy w prezencie od

admina a lampka w torbie .

czwartek, 29 kwietnia 2010

Nowe powitanie użytkowników na stardoll

.Zaraz po rejestracji na stardoll , nowy uczestnik dostaje przewodnik o stardoll. Myśle że stardoll wreszcie ruszył głową .... Braaawo ;)... Uważam że jest to bardzo pomysłowe gdyż osoby nieumiejące jeszcze obsługiwać się stardoll pokierują się właśnie tą instrukcją ;]
A wy co sądzicie ?





Darmowe .

Kolejna darmówka . Tym razem są nią

balony i butelka .

1. Wejdź na www.proxyt.net
2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com
3. Zaloguj się
4. W okienko gdzie znajduje się poprzedni adres ( na stronie ) wklej: http://www.stardoll.com/pl/contest/finish.php?id=329
5. Darmówki czekają a apartamencie


Jest kolejna nowośc na stardoll .
Od teraz jak kupimy bukiet kwiatów 
ze sklepu starplaza (Voile) to pokazuje 
się te o to okienko. Można sobie wybrać 
dowolną ilość sztuk. Moim zdaniem
to jest fajne . A co wy o tym sądzicie ?


Nowy spoiler. !

Hmm .. Czyżby stardoll pomyślał w końcu o Polsce ?
Bo ciekawie się zapowiada.
Już nie mogę się doczekać : )

Design Interior .


W Design Interior pojawił się

nowy szablon . Jest to motyl .

Mi się nawet podoba = ]

A wam ?

środa, 28 kwietnia 2010

Darmowa koszulka .


1) Wchodzimy na http://gizlibak.com/en/

2) Wpisujemy http://www.stardoll.com/?id=124/

3) Logujemy się

4)Gotowe, koszulka będzie koło szafy.

wtorek, 27 kwietnia 2010

Darmowa koszulka

1) Wejdź na http://www.au.worldproxy.tracking202.com/
2) Wpisz http://www.stardoll.com/en/cinema?id=124
3) Zaloguj się na stardoll
4) Gotowe!

Nowe Andidote !


Witam was !
Dziś na Stardoll pojawiły się 3 nowe strony ciuchów z Antidote .
Niektóre ciuszki są nawet ładne . ; )

Powitajmy nową autorkę bloga !

Przedstawiam wam trzecią autorkę naszego wspaniałego bloga ;**
Jest to o0ewunia0o i jest rownież przemiłą osobą jak my wszystkie ;) Chciałam wam tylko powiedzieć że nasz blog nie jest jeszcze popularny i nikt na niego nie wchodzi ;]
ale kupimy pare reklam u Gabisia9 (na blogu)
oraz u Lucasa.Poland i będzie dobrze ;] będziemy go reklamowały jak się tylko da :)

Powitajmy nową autorkę bloga !


Chcę wam przedstawić nową autorkę bloga Ewelina202
jest ona przemiłą osobą :) od dzisiaj będziemy w dwójkę prowadziły tego bloga ^^



Antidote ?

W spoilerach pojawiło się logo antidote...


... oraz parę nowych ubrań. Tylko na jednej koszulce widnieje logo, reszta jakoś mi nie pasuje na antidote, ale na innych blogach piszą że to cała kolekcja, więc już sama nie wiem.....


Ubrania w ogóle mi się nie podobają (poza czarną sukienką) wyglądają jak ubrania dla lalek barbie ...Są po prostu ochydne ... fuuj , paskudztwo . A Wy co o tym sądzicie? wg.mnie masakra...

P.S W każdym razie radzę zbierać pieniądze bo niedługo pojawi się kolekcja antidote :)

KONIEC DKNY !!

Początkowo jak zobaczyłam to, to po prostu myślałam że to reklama obniżki DKNY...


...jednak gdy to doczytałam to zrozumiałam że to nie tylko ostatnia okazja kupienia tańszego DKNY ale także ostatnia szansa kupienia DKNY w ogóle!!!! Nigdy nie będzie DKNY ! ;( nieeee

Ja nie wiem co mam o tym sądzić, jestem w wielkim szoku, dla mnie Stardoll kojarzy się z DKNY, nie wyobrażam sobie że może nie być DKNY :((
FAREWELL oznacza ostatni raz ...

niedziela, 25 kwietnia 2010

Patcoo CoverGirl !

Chciałam Wam powiedzieć że udało się patcoo spełnić marzenie bycia CG. :)
Zazdroszczę jej :) muszę wykupić taką reklamę ;-]

Ważna informacja:
Osoby które na nią głosowały i chcą odebrać obiecany prezent za 5 sd muszą się zapisać do jej klubu. Liczna miejsc jest ograniczona: 200 tak więc się pospieszcie. Adres klubu: http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2012774


Wszelkie informacje i reklamacje proszę kierować do patcoo. Ja tylko Was informuję o regułach.

Za dużo pieniędzy ....

Nie wiem czy zauważyłyście ale kupując STARDOLLARY (nie ss) jest możliwość kupienia stardollarów za ponad 60 zł i dostaje się wtedy 900 sd. Uważam że doładowania na takie kwoty to stanowczo za dużo wiedząc że są tutaj dzieci, które nie zawsze pytają o zgodę rodziców na doładowania. Co o tym myślicie? Moim zdaniem lepiej było jak dostawało się 110 sd za 11 zł i w dodatku miało się superstar na miesiąc...a nie za 2 tygodnie ...

sobota, 24 kwietnia 2010

Darmowe rzeczy z Harajuku

Troszkę spóźniłam się z opublikowaniem tego posta ale cóz ;)

. Wchodzimy TUTAJ !


. Logujemy się.

.
Zostaniesz przekierowany na stronę Harajuku .... Następnie przejdź do stardoll .... Darmówki będą w Twoim apartamencie ... :)

Patcoo pomóż jej wygrać


Witam!

Chciałabym ogłosić, że dzisiaj (24 kwietnia 2010r.) będę się starać zostać CG. Chciałabym, abyście mi w tym pomogli, dlatego ogłaszam super-akcję!
Każdy, kto na mnie zagłosuje 5/5 i wpisze się w Księdze Gości, że głosował dostanie prezent o wartości 5sd.
Mało tego, przeczytajcie w prezentacji jakie nagrody dodatkowo można zdobyć! Im więcej zagłosujecie, tym większa szansa na główną wygraną.

Proszę pomóżcie! Nie pozwólcie, abym straciła 15 000 stardollarów i nic nie wygrała! Bardzo mi zależy na wygranej i wy możecie mi pomóc w łatwy i przyjemny sposób :-). Myślę, że Was przekonałam.

A oto link do MeDoll:
patcoo

Chcę wam powiedzieć że ona bardzo się postarała bo doładowała sobie konto za 15 000 sd . Pomóżmy jej :) każdy zasługuje na bycie księżniczką przynajmniej jeden dzień :)

Darmowa gitara

Gitara nie jest dla polski :(
, ale można ją zdobyć poprzez ręczną zmianę proxy :)

Trzeba zmienić proxy na 193.191.148.149 port: 80
następnie w okienkot http wpisać: www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=2004981
i po załadowaniu strony zapisać do klubu. Gitara będzie czekać w apartamencie!

Napiszcie czy udało się Wam ją zdobyć!?

za informacje dziękuję Weroni

Wyprzedaż !

Już jest, wyprzedaż dla SS w StarPlazie. ;)
Wyprzedaż obejmuje takie sklepy jak : STARDOLL , VOILE , TINGELING , FOLK , BISOU ( sukienka Hot Buys za 7sd! ) :)
Przecenione są również ubrania z DKNY
,szykuje się nowa kolekcja. ;]


HB Maj



Te ciuchy są cudowne, przynajmniej ja tak sądze, a wy?
Mnie najbardziej podobają się buty i ta bluzka żółta i sukienki xd , a wam? Już nie mogę się doczekać kiedy wejdą do starplazy :)

Darmowa skrzynka

Nie dla Polski , ale można z tym coś zrobić :) .
Trzeba wejść na jedną z tych stron :

1. surfy.nl
2. surfert.nl
3. proxpark.com
4. mailbox.bz

W puste okienko wpiszcie adres www.stardoll.com i zalogujcie się na stardoll.
Będzie na Was czekała w apartamencie.
Udało Wam się ? Ja raczej tego nie chcę :)

piątek, 23 kwietnia 2010

Nowa lalka


W wiadomości email dostałam że ma wejść dopiero w sobotę, jak widać Stardoll się pośpieszył i dał dzisiaj ;) Podoba wam się czy nie ? :)

Mi się podoba ale ubrania ma stare

czwartek, 22 kwietnia 2010

Dziecko Neo

Sorry że tak z dziećmi Neo wjechałam na tym blogu ale to nie moja wina że takie poje***e dzieci do mnie piszą xd




Takie dzieci od razu radzę Blokować ...

Dzieci Neo

Oto kolejne dziecko Neo ;)
napisała do mnie jakaś wariatka xd i pisze wgl jakieś popierniczone rzeczy ;D
haha masakra

PRZECZYTAJCIE

Ps : według mnie nie ma żadnej prawniczki na stardollu ! ;D

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgwjlmOX_qDy4y6uXJOAqV-kZqFeb8VFeZfFirDW2IQjQhB7xxezhOE8FaL5iOaX7XflOptblgOpT4562ULBWwOxtT5GGz1V4P8mSkK14VfRdLDy77UF4ttyX5t0Sdd-lySgyHKRf0NhQc/s1600/haha.bmp

Dzieci Neo

Kolejne dzieci Neo ;P
Niektórzy nie rozumieją POJĘCIA DZIECI NEO ! I WYZYWAJĄ BEZ PODSTAW !
ALE TUTAJ MACIE KTO TO DZIECKO NEO ! ...
ale się przy tym uśmiałam xD normalnie żaaal :)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjyaMQSwPayD4dCN7dzsJqetOHJdLjRvkFBiE2LtYgJ16pwdlJ6dPp-v4-6Esc5m7Wxo0wqoSao2M08aGVygWEku2TylPklkXlC5hh-IwbvaHEBPfenhXX0x2__O6BROeOgkjlFixLNeFs/s1600/dcas.bmp

Hot Buys

Do Starplazy wszedł pasek Hb ;) PODOBA WAM SIĘ ?


Nowa opcja płatności

Boże ile będą skracali te dni ?! jest coraz drożej i coraz mniej dni ss ! ;(

Nowa lalka

Best Dressed AW 0910. Tylko dla SS.


Co sądzicie o jej ubraniach? wg. mnie ona wygląda okropnie xd jak ludzie mogą tak wyglądać ;D

poniedziałek, 19 kwietnia 2010

nessa_tcz was żegna!

Tak, żegnam was.
Po długich namyśleniach i za pewną radą kończę z tym blogiem!
Mam swojego kochanego bloga.
Kocham was, człowieki.
Lola

Nowa lalka

Doszła dziś nowa lalka, tym razem aktora Jason'a Dolley'a. Co o nim sądzicie? Wg.mnie nie jest podobny do reala .. wolę go na żywo niż jako lalkę xd


kliknij aby powiększyć



niedziela, 18 kwietnia 2010

Nowy sklep z kosmetykami na stardollu ?

Pierwszą na Stardoll firmą z kosmetykami była SEPHORA. Obecnie kosmetyki są w sklepie DOT, który w prawdziwym świecie nie istnieje. Jednak czyżby koniec z DOT?

Dzisiejsza sonda na stronie głównej Stardoll zawierała pytanie: "Jakie kosmetyki chcesz zobaczyć na Stardoll?". Do wyboru są trzy: MAC, Chanel oraz YSL. Czyżby Stardoll zamierzał wprowadzić kosmetyki, któreś z tej firm? Jeśli tak, to prawdopodobnie Chanel, ponieważ to ona prowadzi w sondzie.

A wy który z tych sklepów chcielibyście znaleźć w Starplazie?

Ja oczywiście Chanel Cosmetics

Nowe buty HB :)

W starplazie znowu nowe hb. Tym razem są to buty, Hot Buys Floral Print Pump. Można je znaleźć w sklepie Bisou za 7 sd. Są one tylko dla superstar! Mnie się podobają :)
ale oszczędzam sd więc nie kupię ich ;/ ;D


piątek, 16 kwietnia 2010

Nowe HB w SP. :)

1. Za drogie
2. Za brzydkie
3. Nie kupię. xd



PS. Sorry, że nie piszę, ale ja tylko wchodzę na sd. jestem trochę i wychodzę, bo w przyszłym tygodniu mam testy kompetencji. xd (jestem w 1 klasie gimnazjum), muszę przeczytać Mitologię i Skąpca.:(
No i jeszcze we wtorek spr. z fizyki. :(
A dziś kartkówka z bioli, odpytywanie z historii, i do tablicy na matmie. ;(
Muszę się iść zapakować do szkoły. Dzisiaj lekcje mam od 8:00 do 15:15, więc nie wiem czy bd. xd

Paa, kochani. ;*******

środa, 14 kwietnia 2010

Hot Buys

Wczoraj w starplazie pojawiła się spódniczka hot buys. Jej pełna nazwa brzmi Hot Buys Floral Skirt. Można ją znaleźć w sklepie Pretty in Pink. Kosztuje ona 9 sd i jest tylko dla superstar. Moim zdaniem jest dość ładna, a jak wam się podoba?


Okapi - adoptuj mnie !

Jest już nowe zwierzątko do zaadoptowania - okapi.

„Kto ma różki jak żyrafa, szyję jak koń, nogi jak zebra i długi, niebieski język?
To Okapi- jedyny żyjący krewny żyrafy.
Ten nieśmiały ssak prowadzi zasadniczo samotniczy tryb życia. Występuje tylko w centralnej Afryce a dokładnie w lasach Ituri. Tam stworzono dla niego Rezerwat Okapi- jedną z ostatnich ostoi tego zagrożonego
wyginięciem gatunku zwierząt. ”


Graj&zarabiaj

Kolejną darmówką za zarobienie 70 SD w ciągu miesiąca w Graj&Zarabiaj jest druga lalka do naszej kolekcji.

Wam udało się już ją dostać? :)

wtorek, 13 kwietnia 2010

Nowa opcja na stardollu !

Można usuwać niechciane rzeczy z apartamentu!
Niestety,można to robić nieskończenie razy dziennie,ale dostaje się tylko 1 stardollar dziennie za pierwszą usuniętą rzecz.Usunąć można każdą rzecz,ale stardollary dostaniemy tylko za rzecz wartą więcej niż 1 stardollar.
Moim zdaniem to przydatna opcja,bo mam mnóstwo rzeczy,których chciałabym się pozbyć,a nie da się ich sprzedać na bazarze.


Co myślicie o tej opcji ?

poniedziałek, 12 kwietnia 2010

Nowa lalka



Dodano dziś kolejną lalkę do ubierania. Tym razem jest to modelka Frenja Beha Erichsen. Jak dla mnie to mi się nie podobają jej ubrania, jakieś takie "chłopięce" po modelce spodziewalam się czegoś lepszego, a Wy co sądzicie?

niedziela, 11 kwietnia 2010

DZIEWCZYNA PRZEPOWIEDZIAŁA CO SIĘ STANIE !

Ta dziewczyna stąd [LINK] przepowiedziała w styczniu, że w kwietniu będzie żałoba narodowa i sprawdziło się ! W Lipcu ma się coś wydarzyć, a we wrześniu umrze bardzo ważna osoba, chyba z tego, co pamiętam z czytania. Ona przepowiedziała, co ma być w 2012 roku. [LINK]
Kurcze, ja zaczynam się bać ! I to naprawdę :(
Ona przepowiedziała to wiele czasu wcześniej, wiec nie kłamie !
Co o tym myslicie? Bo ja jej naprawdę wierze !!

___________________________________________________

Za 2 tyg. umrze muzyk !!
W lipcu kolejna żałoba narodowa !!
We wrześniu też ktoś umrze !!

HB

Niu HB w Starplazza!
To chyba strój kompielowy, ale jak dla mnie to gorset. :P

sobota, 10 kwietnia 2010

Żałoba narodowa!

I kurde, dlaczego akurat dziś?
Wieczorem leci Tylko Nas Dwoje!
Ale, okey. Podchodząc do sprawy poważnie. Zginęło wiele osób. W tym prezydent i pierwsza dama. Dlatego, proszę abyśmy wszyscy ubrali się na czarno, aby oddać hołd ludziom który zajmowali się naszą ojczyzną.
Katyniu, zabrałeś kolejne ofiary!

piątek, 9 kwietnia 2010

Darmowa torebka


Aby zdobyć za darmo tą torebkę w różowe kwiatki należy wejść TUTAJ
i oglądnąć urywek filmu w kinie. Ponadto możecie wejść TUTAJ i wziąć udział w quizie - można wygrać stardollary :)

Darmowa bluzka


Aby ją zdobyć trzeba wejść TUTAJ i odpowiedziec na Quiz (poprawna odpowiedź to 21) i następnie wpisać swoje dane (nie muszą byc prawdziwe) bez wpisania danych nie dostaniecie koszulki. Ważne, koszulka jest tylko dla pierwszych 10.000 osób które się zgłoszą, więc jeśli podoba się Wam ta koszulka to radzę się pospieszyć :)

Ja jej nie dostałam bo nie chcę tej koszulki :P i tak jej nigdzie nie ubiorę ;]

Nowa Torebka Hot buys

Nowe hot buys już w starplazie. Jest to torebka Hot Buys Circle Handle Purse. Można ją znaleźć w starplazie w sklepie Bisou lub w nowościach. Kosztuje ona 6sd , jest tania :) Ja ją kupiłam i jestem zadowolona :) Pozdrawiam...


Nowe rzeczy

W mini shop'ie pojawiły się dziś nowe rzeczy...


środa, 7 kwietnia 2010

Zmiana w zgłoszeniach

Dzisiaj nastąpiła zmiana w zgłoszeniu użytkownika.
Wtedy było wszystko po angielsku i czasem nie wiedzieliśmy co jakie słowo znaczy xP
a teraz jest wszystko po Polsku ( w końcu) ... A wy co o tym sądzicie ? cieszycie się że jest po Polsku ?

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhYlei_j3jBuoWlg93dsT-jpG7G4PBpM8FjI01RCZrW1-oHGboaQJ9PqtNgYbxi1SSOYc8MpI2rDvo_oKT6ObGOighgF-g0eFBVcqSsvYQTDSgvW2MC9mzgwjlsYRHXgxQnajg6BoJhobfv/s1600/report.PNG

Ale słodziak!

Zobaczcie jakiego słodkiego kotka dostałam. ; DD
Zakochałam się w nim. ^^
Z koleżankami myślałyśmy, żeby w lato zapisać się do schroniska jako wolontariuszki.
Co o tym sądzicie??? i co sądzicie o kotku??? Taaaaki słoooodki. ; P

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEikE_mDg1yW6s3BpGcKVvqjvDkdiFe7gbcUGOrdwYsXOnwmBNXvCywrIHUa-zVCcRQLx9ikura0CLkRQnIaANDFdLNex1ynrz36C3M4bJIc4zxh4imXJ9qQi1_L0JTLwTWHluBSnDE2qV5r/s1600/kotek.JPG


Od niedługa prawdopodobnie nie będę miała internetu. ; ((
SZÓSTOKLASIŚCI DAJCIE CZADU!!!

Nowa lalka

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgVhQuORs8opRX1tC6uI3GdfsgZhA5NAN6H4vqS9-c4SMc8KZHuPiAFdU2mPtAuZ03NpwYFoCES-IsTWshqjGKmA_fHh6lmkqtA8CrwBe78hUpBCR2I9mYblYim6Krr_0LOCGBLx3AzQcfv/s1600/lalk2.JPG

Jest to aktorka Carey Mulligan powiem Wam , że nigdy o niej nie słyszałam ^^ no cóż ... Ale jednak musi być popularna jeżeli trafiła na stardoll :)
Ubrań nie ma fajnych ... a wam się podobają czy nie ? :)

wtorek, 6 kwietnia 2010

POLAK coverboy'em!



I tak oto doczekaliśmy się kolejnego coverboy'a!
Nie wiem jak wy, ale ja się cieszę. Przynajmniej widać, że polaków też na coś stać!!!
GRATULACJE!

Kopia LE

Patrzałam na profil Gabisia9 i zobaczyłam że zrobiła kopię bluzki LE .
Kosztuje ona 7sd + 1 prowizji ... Moim zdaniem jest brzydka i nie wyszła jej ta bluzka :)
A wy co o niej sądzicie ?

[le.PNG]