wtorek, 27 kwietnia 2010

Antidote ?

W spoilerach pojawiło się logo antidote...


... oraz parę nowych ubrań. Tylko na jednej koszulce widnieje logo, reszta jakoś mi nie pasuje na antidote, ale na innych blogach piszą że to cała kolekcja, więc już sama nie wiem.....


Ubrania w ogóle mi się nie podobają (poza czarną sukienką) wyglądają jak ubrania dla lalek barbie ...Są po prostu ochydne ... fuuj , paskudztwo . A Wy co o tym sądzicie? wg.mnie masakra...

P.S W każdym razie radzę zbierać pieniądze bo niedługo pojawi się kolekcja antidote :)

Brak komentarzy: