piątek, 16 kwietnia 2010

Nowe HB w SP. :)

1. Za drogie
2. Za brzydkie
3. Nie kupię. xd



PS. Sorry, że nie piszę, ale ja tylko wchodzę na sd. jestem trochę i wychodzę, bo w przyszłym tygodniu mam testy kompetencji. xd (jestem w 1 klasie gimnazjum), muszę przeczytać Mitologię i Skąpca.:(
No i jeszcze we wtorek spr. z fizyki. :(
A dziś kartkówka z bioli, odpytywanie z historii, i do tablicy na matmie. ;(
Muszę się iść zapakować do szkoły. Dzisiaj lekcje mam od 8:00 do 15:15, więc nie wiem czy bd. xd

Paa, kochani. ;*******

2 komentarze:

Jowitt pisze...

Od kiedy to w 1 kl. gimnazjum są testy kompetencji? xd

Anonimowy pisze...

Mam próbne. Humanistyczny, matematyczny i z obcego.