czwartek, 22 kwietnia 2010

Dzieci Neo

Oto kolejne dziecko Neo ;)
napisała do mnie jakaś wariatka xd i pisze wgl jakieś popierniczone rzeczy ;D
haha masakra

PRZECZYTAJCIE

Ps : według mnie nie ma żadnej prawniczki na stardollu ! ;D

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgwjlmOX_qDy4y6uXJOAqV-kZqFeb8VFeZfFirDW2IQjQhB7xxezhOE8FaL5iOaX7XflOptblgOpT4562ULBWwOxtT5GGz1V4P8mSkK14VfRdLDy77UF4ttyX5t0Sdd-lySgyHKRf0NhQc/s1600/haha.bmp

Brak komentarzy: